NOTD: Abstrakt


Igår provade jag för första gången att göra en abstrakt design på mina naglar. Jag valde att göra en nagel först, för att testa och se om jag gillade det. Det tog sin lilla tid innan jag hittat rätt och kommit på vilka lack jag ville använda, men det är så det ska vara! Och det är så man kan göra, det är det som är så bra. Kräver ju ingen direkt ansträngning att bara ta bort om man inte är nöjd (därför jag börjar på en nagel). Testade även på en nagel att pensla på Matte Magic, men insåg att jag ville att det silvriga och det glittriga skulle komma fram, så valde ett vanligt topplack istället.


Lite glitterdutt, lite prickar, lite linjer och lite fina färger.
Allt som behövs för lite abstrakt nageldesign!


Det var dessa nagellack som användes till min första abstrakta design. China Glaze: Dance Baby, China Glaze: Lorelei's Tiara, Broadway Nails: White, Broadway Nails: Black, Depend: Nr. 223.


Kommentarer
Anna

Jättefina! var det inte svårt att måla så smala streck??

2012-02-06 @ 22:24:51
Sarah

Himla snyggt, det där!

2012-02-07 @ 00:48:19
URL: http://www.owlsandpolish.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0