Nytt


Här är det som låg i det ena paketet jag hämtade i torsdags. Tre nya lack från China Glaze, Dance Baby, Matte Magic top coat och Lorelei's Tiara.

Jag har redan hunnit testa alla, men dock glömt att fota. Har nog inte riktigt kommit in i vanan att fota allt för att det ska in på en blogg, hehe.

Dance Baby och Matte Magic målade jag på med en gång när jag fått hem dem. Jag blev kär! I der rosa för att det är sådär bubbelgumrosa och i det matta överlackat för att det är just så matt att det blev fantastiskt snyggt! Lorelei's Tiara målade jag på mina tippar på fredagen och även det var otroligt fint. Det är blått glitter i, vilket gör att färgen blir väldigt kall och hård, men det är väldigt snyggt.

Det var även första gången jag provade på märket China Glaze, och än så länge är jag nöjd. Formulan var väl kanske lite rinnig (för en som är van vid att ha väldigt mycket på penseln) men det handlar nog bara mer om en vanesak.


Kommentarer
Jaquline

Matte Magic lacket är helt underbart! alla nagellack får en helt ny look av det :-)

2012-02-06 @ 22:26:10
Jaquline

Matte Magic lacket är helt underbart! alla nagellack får en helt ny look av det :-)

2012-02-06 @ 22:26:43
Nailtastic

Hur ser det rosa (dance baby) nagellacket ut på?

2012-02-08 @ 10:51:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0