O.P.I Avoplex

Var inne på min kusins blogg Seize the Nail (hon är jätteduktig!) och hittade till ett gäng Youtubekanaler med nageldesigntutorials (vilket långt ord!). Fastnade framför datorn totalt och när jag väl var sugen på att börja fixa egna så kunde jag för det första inte bestämma mig för vilken jag ville prova på och för det andra så var klockan rätt mycket. Får bli imorgon! Passar på att istället smörja in naglarna med olja och göra rent nagelbanden.

Kan samtidigt passa på att tipsa om den här hand- och nagelkrämen jag använder. Den återfuktar händerna och naglarna väldigt bra och ett stort plus är att den luktar väldigt, väldigt gott! Jag smörjer in händerna med den morgon och kväll, samt direkt efter jag målat naglarna.


O.P.I Avoplex high-intensity hand & nail cream, finns på Kicks för 195 kr.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0