NOTD: Cherry Blossom


Här är naglarna jag gjorde igår med inspiration från en tutorial på Youtube (tutorialen jag använde mig av finns i slutet av inlägget). Jag blev själv väldigt nöjd och det var mycket lättare än vad jag trodde och gick mycket snabbare än vad jag trodde att det skulle göra.

Som bas har jag OPI: Dance baby. Hade egentligen velat ha en mer rödare rosa som i videon, men tyvärr äger jag ingen sådan så vanlig rosa fick gå bra. Blommorna gjorde jag med en tandpetare, men har beställt en dotting tool som är på väg! Allt som allt är jag nöjd och det är väl det som är huvudsaken :')

Vad tyckte ni?






Kommentarer
Anonym

Fint!

2012-02-19 @ 22:34:51
julia

fint :)!

2012-02-25 @ 19:37:12
URL: http://jjuliees.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0