Nytt till naglar

På senaste tiden när jag målat naglarna har det hela tiden känts som att det är samma, samma, samma hela tiden. Antingen någon rolig färg, neutral färg eller fransk manikyr. Känns också som om jag bara använder samma lack om och om igen (inget fel med det, man har favoriter men ibland blir det lite tråkigt).

Jag surfade runt på lite olika nagelsidor och fastnade inne på Nagelgiganten och eleven.se. Det fanns mycket jag ville ha, men som de flesta vet är det mesta inom naglar dyrt! Det blev i alla fall tre lack från China Glaze, tre penslar, ett par stämplar, ett vitt lack med smal pensel bland annat. Hoppas det är snabb leverans! Hela paketet får ni se när de anlänt hemma hos mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0